Het beste plan voor jou

Allemaal zijn we op zoek naar het beste dieet de perfecte workout en het snelste resultaat. Veel mensen proberen deze dingen ook nog zelfstandig uit te zoeken zonder enig idee waar te beginnen.

Om je even op weg te helpen hier een paar tips.

  • Stel een duidelijk doel. Bijvoorbeeld hoe vaak wil je trainen en wil je afvallen of aankomen.
  • Als je weet wat je doel is kijk dan bij het trainen is hoeveel tijd je hier in wilt steken en ook echt in kunt steken. Wees hier kritisch in. Je kan beter een uur te weinig bedenken dan teveel.
  • Deze tip sluit aan op tip 2 zorg dat je de doelstellingen die je maakt ook haalt. Niks is zo vervelend als elke week concluderen dat je weer niet hebt gedaan wat je voor ogen had.
  • Neem dus kleine stappen en werk deze uit naarmate je merkt dat je toch meer kan doen. Dat is altijd een prettigere beleving dan dat je zal moeten terug schalen omdat je het niet haalt.
  • Misschien wel de belangrijkste tip. Streven naar perfectie is prima, maar het gewoon goed doen is ook prima en minder stressvol. Wees Realistisch!

Hebben deze tips jou tips jouw geholpen? Hoe pak jij deze plannen meestal aan?

Meer artikelen

Kan ik na mijn 50e nog spiermassa winnen?

Het verouderingsproces en spiermassa Het is een veelvoorkomende misvatting dat het onmogelijk is om na je 50e spiermassa op te bouwen.

Lees verder

Pijn of ongemak? begrijp het verschil en vind jezelf terug

Het verschil tussen pijn en fysiek ongemak is essentieel om de juiste aanpak te bepalen.

Lees verder

Daar ben ik te oud voor

We zijn samen al een tijdje aan het sporten. Na een paar maanden trainen en opgemerkt te hebben dat Petra steeds meer praatjes krijgt.

Lees verder

Active Life staat voor resultaat op het gebied van afvallen, spieropbouw en revalidatie. Samen voor resultaat!

Gratis proefles