Stap 1: Wat jij nog niet wist over jouw perfecte dieet

Laten we dit geheel starten met te zeggen dat behalve als je een wedstrijdatleet bent en dus wisselende trainings en eet periodes hebt. Wil je eigenlijk het woord dieet niet in de mond nemen. Je volgt namelijk al je hele leven een voedingspatroon. Maar wat wil je dan wel?

Je wilt een voedingspatroon dat ervoor zorgt dat je verzadigd bent en dus minder snel geneigd bent om te snaaien. voeden en niet vullen zeg ik altijd. Maaltijden voorbereiden of gewoon voor de hele week alvast boodschappen doen kan hier enorm bij helpen. Het komt hier op neer. Maak een plan en houdt je hieraan zodat je altijd weet wat je die dag gaat eten.

Hieronder nog 3 tips waar je met je voeding nog een stap in de goede richting kan.

Meer artikelen

Kan ik na mijn 50e nog spiermassa winnen?

Het verouderingsproces en spiermassa Het is een veelvoorkomende misvatting dat het onmogelijk is om na je 50e spiermassa op te bouwen.

Lees verder

Pijn of ongemak? begrijp het verschil en vind jezelf terug

Het verschil tussen pijn en fysiek ongemak is essentieel om de juiste aanpak te bepalen.

Lees verder

Daar ben ik te oud voor

We zijn samen al een tijdje aan het sporten. Na een paar maanden trainen en opgemerkt te hebben dat Petra steeds meer praatjes krijgt.

Lees verder

Active Life staat voor resultaat op het gebied van afvallen, spieropbouw en revalidatie. Samen voor resultaat!

Gratis proefles