Voornemens

Ken je dat gevoel? Deze week ga ik alles anders doen: Gezonder leven, meer sporten en vroeger naar bed. Dan is de week weer voorbij en is er eigenlijk niets veranderd. Ja, misschien heb je 1 dag iets veranderd maar je hebt geen idee of je er aan het einde van de week nou echt iets meer mee bent opgeschoten dan de week ervoor.

Hoe zit dat dan met die voornemens en waar komt dat gevoel vandaan? Als je dat kunt plaatsen heb je al een grotere kans dat je er meer motivatie uit kan halen. Die motivatie zal ook op en neer gaan, want motivatie is ook geen onuitputtelijke bron. Maar, misschien kan het je wel meer houvast geven om door te pakken.

Zoals ik al wel vaker benoemd heb helpt het enorm om een plan te maken. Niet voor 1 week, maar plan is wat verder en probeer een regelmaat te ontwikkelen. Zeker nu de sportscholen en andere sportfaciliteiten grotendeels dicht zijn wordt het nog belangrijker dat je echt tijd gaat maken en in gaat plannen om de kans groter te maken dat je dit ook echt gaat doen.

Like en volg mijn pagina voor meer wekelijkse tips over voeding en training en al het andere omtrent lifestyle.

Meer artikelen

Kan ik na mijn 50e nog spiermassa winnen?

Het verouderingsproces en spiermassa Het is een veelvoorkomende misvatting dat het onmogelijk is om na je 50e spiermassa op te bouwen.

Lees verder

Pijn of ongemak? begrijp het verschil en vind jezelf terug

Het verschil tussen pijn en fysiek ongemak is essentieel om de juiste aanpak te bepalen.

Lees verder

Daar ben ik te oud voor

We zijn samen al een tijdje aan het sporten. Na een paar maanden trainen en opgemerkt te hebben dat Petra steeds meer praatjes krijgt.

Lees verder

Active Life staat voor resultaat op het gebied van afvallen, spieropbouw en revalidatie. Samen voor resultaat!

Gratis proefles